אין שיווק טוב יותר מאלפי לקוחות מרוצים הנה טעימה קטנה

רוצים שנציג יחזור אליכם?

הרעיון של מערכת אישורי הגעה לאירועים התחיל לי אי שם בשנת 2015 . חבר טוב שלי, דובב (שם יחודי אני תמיד אמרתי) . התחתן והיה מאוד אופטימי לגבי כמות האורחים שיגיעו הוא שלח הזמנות והיה בטוח שכל מי שקיבל הזמנה יגיע פחות או יותר כי ״חברים לא יאכזבו״ גם כשהוא עשה את סידורי ההושבה הוא פשוט שיבץ את האורחים בלי יותר מידיי בירורים מי באמת מגיע לחתונה. אני אופטימי מטבעי לא הייתי ממש אופטימי ולצערו היה צריך להיות גם כזה, כי הוא הזמין 300 מנות ובסוף הגיעו לו רק 255 מנות… נפילה… בכל מקרה 45 מנות כפול 300 זה מספר לא קל.

בתור מתכנת שאוהב פתרונות מגניבים באמצעות טכנולוגיה החלטתי שאני חייב לעשות לזה סוף ואמרתי לו שאני רוצה לבנות מערכת לחברים שנשלח להם הזמנה דיטגלית והם ילחצו על קישור ויגיעו לטופס שבו הם ירשמו כמה אנשים מגיעים לחתונה או אם הם לא מגיעים לחתונה. 

מאז עברו הרבה מים בנהר, החברים הפכו לחברים של חברים שהפכו ללקוחות והיום אנחנו עושים מאות אירועים בחודש.

אני מאמין שהדבר הכי חשוב זה לקוחות מרוצים כי הם מגיבים לקוחות אחרים. לכן אני דואג שתיהיו הכי מרוצים מאישורי ההגעה שנעשה לכם ואם תבחרו בנו לסידורי הושבה אני בטוח שתיהיה לכם חוויה עוד יותר מדהימה.

בכבוד רב גלעד בן עטייה.